Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 19.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016ВИКОРИСТАННЯ СТАТИСТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРСПЕКТИВНОЇ КІЛЬКОСТІ НЕДОТРИМАНЬ РЕКЛАМНОГО ЗАКОНОДАВСТВАШведун, Вікторія Олександрівна
2016ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ ДІЙОВОГО МЕХАНІЗМУ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІШведун, Вікторія Олександрівна
2016КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ В СФЕРІ ІННОВАЦІЙНОЇ РЕКЛАМИШведун, Вікторія Олександрівна
2016СУЧАСНИЙ СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ РЕКЛАМИШведун, Вікторія Олександрівна
2016ОБОСНОВАНИЕ НЕОБХОДИМОСТИ ГОСУДАРСТВЕННОГО РЕГУЛИРОВАНИЯ ИННОВАЦИОННОЙ РЕКЛАМЫШведун, Вікторія Олександрівна
2016ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРСПЕКТИВНИХ ТЕНДЕНЦІЙ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ В СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНИШведун, Вікторія Олександрівна
2016МЕТОД МОДЕЛЮВАННЯ В ОЦІНЮВАННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ РЕКЛАМИШведун, Вікторія Олександрівна
2016ОБОСНОВАНИЕ КЛЮЧЕВЫХ ОСНОВ КОНЦЕПЦИИ ГОСУДАРСТВЕННОГО РЕГУЛИРОВАНИЯ В СФЕРЕ РЕКЛАМНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ В ПЕРЕХОДНЫХ УСЛОВИЯХШведун, Вікторія Олександрівна
2016Специфіка використання індикативного планування в механізмі практичного впровадження концепції державного регулювання в сфері рекламної діяльностіШведун, Вікторія Олександрівна
2016МОДЕЛЬ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ВИДІВ РЕКЛАМИШведун, Вікторія Олександрівна

Перегляд

Has File(s)