Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12305
Назва: Навчально-методичний принцип підготовки педагогічних працівників закладів вищої освіти у сфері цивільного захисту
Автори: Матухно, Василь Васильович
Стецюк, Євген Ігорович
Ключові слова: навчально-методичний процес
заклад вищої освіти
педагогічний працівник
Дата публікації: кві-2020
Видавництво: Національний університет цивільного захисту України
Бібліографічний опис: Сектор редакційно-видавничої діяльності
Короткий огляд (реферат): Навально-виховний процес у вищому навчальному закладі (ВНЗ), суттєво відрізняється від шкільного орієнтацією на оволодіння методами самостійної навчальної і науково-дослідної роботи, переходом освіти в самоосвіту, а також самостійністю регуляції курсантами (студентами) своєї поведінки та наявністю системи ціннісних відносин, що вже склалися. Завданням сучасних ВНЗ є підготовка успішних профільних фахівців, професіоналів, знавців своєї справи. На шляху до цього існує безліч факторів, які впливають на здобуття та засвоєння знань курсантами (студентами), одним з найважливіших є забезпеченість ресурсами. Без підручника курсант (студент) навряд чи зможе добре підготуватись до заняття, без приладу навряд чи зробить лабораторну роботу. Тому, навіть попри хороший і справді професійний викладацький склад – наявність доцентів і професорів, технічне забезпечення не задовольняє вимог навчального процесу, що веде до неякісного засвоєння навчального матеріалу. Сучасний час ставить нові вимоги до викладача. Суспільству потрібен викладач-професіонал з високою науково-теоретичною, методичною, психолого-педагогічною, теоретичною і практичною підготовкою, здатний до безперервного навчання, творчості і постійного самовдосконалення. Тому, в сучасних умовах реформаційних змін в освітньому просторі всіх рівнів, важливого значення набуває підвищення ефективності методичної роботи, яка має ґрунтуватися на досягненнях психолого-педагогічної науки, перспективного педагогічного досвіду і спрямована на підвищення фахової майстерності педагогічних працівників, на розвиток творчого потенціалу кожного викладача.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12305
Розташовується у зібраннях:Кафедра піротехнічної та спеціальної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття в НМЦ2020.docx21,57 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.