Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12305
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Матухно, Василь Васильович | - |
dc.contributor.author | Стецюк, Євген Ігорович | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-04T12:07:09Z | - |
dc.date.available | 2021-01-04T12:07:09Z | - |
dc.date.issued | 2020-04 | - |
dc.identifier.citation | Сектор редакційно-видавничої діяльності | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12305 | - |
dc.description.abstract | Навально-виховний процес у вищому навчальному закладі (ВНЗ), суттєво відрізняється від шкільного орієнтацією на оволодіння методами самостійної навчальної і науково-дослідної роботи, переходом освіти в самоосвіту, а також самостійністю регуляції курсантами (студентами) своєї поведінки та наявністю системи ціннісних відносин, що вже склалися. Завданням сучасних ВНЗ є підготовка успішних профільних фахівців, професіоналів, знавців своєї справи. На шляху до цього існує безліч факторів, які впливають на здобуття та засвоєння знань курсантами (студентами), одним з найважливіших є забезпеченість ресурсами. Без підручника курсант (студент) навряд чи зможе добре підготуватись до заняття, без приладу навряд чи зробить лабораторну роботу. Тому, навіть попри хороший і справді професійний викладацький склад – наявність доцентів і професорів, технічне забезпечення не задовольняє вимог навчального процесу, що веде до неякісного засвоєння навчального матеріалу. Сучасний час ставить нові вимоги до викладача. Суспільству потрібен викладач-професіонал з високою науково-теоретичною, методичною, психолого-педагогічною, теоретичною і практичною підготовкою, здатний до безперервного навчання, творчості і постійного самовдосконалення. Тому, в сучасних умовах реформаційних змін в освітньому просторі всіх рівнів, важливого значення набуває підвищення ефективності методичної роботи, яка має ґрунтуватися на досягненнях психолого-педагогічної науки, перспективного педагогічного досвіду і спрямована на підвищення фахової майстерності педагогічних працівників, на розвиток творчого потенціалу кожного викладача. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Національний університет цивільного захисту України | ru_RU |
dc.subject | навчально-методичний процес | ru_RU |
dc.subject | заклад вищої освіти | ru_RU |
dc.subject | педагогічний працівник | ru_RU |
dc.title | Навчально-методичний принцип підготовки педагогічних працівників закладів вищої освіти у сфері цивільного захисту | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра піротехнічної та спеціальної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття в НМЦ2020.docx | 21,57 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.