Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12305
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатухно, Василь Васильович-
dc.contributor.authorСтецюк, Євген Ігорович-
dc.date.accessioned2021-01-04T12:07:09Z-
dc.date.available2021-01-04T12:07:09Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifier.citationСектор редакційно-видавничої діяльностіru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12305-
dc.description.abstractНавально-виховний процес у вищому навчальному закладі (ВНЗ), суттєво відрізняється від шкільного орієнтацією на оволодіння методами самостійної навчальної і науково-дослідної роботи, переходом освіти в самоосвіту, а також самостійністю регуляції курсантами (студентами) своєї поведінки та наявністю системи ціннісних відносин, що вже склалися. Завданням сучасних ВНЗ є підготовка успішних профільних фахівців, професіоналів, знавців своєї справи. На шляху до цього існує безліч факторів, які впливають на здобуття та засвоєння знань курсантами (студентами), одним з найважливіших є забезпеченість ресурсами. Без підручника курсант (студент) навряд чи зможе добре підготуватись до заняття, без приладу навряд чи зробить лабораторну роботу. Тому, навіть попри хороший і справді професійний викладацький склад – наявність доцентів і професорів, технічне забезпечення не задовольняє вимог навчального процесу, що веде до неякісного засвоєння навчального матеріалу. Сучасний час ставить нові вимоги до викладача. Суспільству потрібен викладач-професіонал з високою науково-теоретичною, методичною, психолого-педагогічною, теоретичною і практичною підготовкою, здатний до безперервного навчання, творчості і постійного самовдосконалення. Тому, в сучасних умовах реформаційних змін в освітньому просторі всіх рівнів, важливого значення набуває підвищення ефективності методичної роботи, яка має ґрунтуватися на досягненнях психолого-педагогічної науки, перспективного педагогічного досвіду і спрямована на підвищення фахової майстерності педагогічних працівників, на розвиток творчого потенціалу кожного викладача.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНаціональний університет цивільного захисту Україниru_RU
dc.subjectнавчально-методичний процесru_RU
dc.subjectзаклад вищої освітиru_RU
dc.subjectпедагогічний працівникru_RU
dc.titleНавчально-методичний принцип підготовки педагогічних працівників закладів вищої освіти у сфері цивільного захистуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра піротехнічної та спеціальної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття в НМЦ2020.docx21,57 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.