Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12305
Назва: | Навчально-методичний принцип підготовки педагогічних працівників закладів вищої освіти у сфері цивільного захисту |
Автори: | Матухно, Василь Васильович Стецюк, Євген Ігорович |
Ключові слова: | навчально-методичний процес заклад вищої освіти педагогічний працівник |
Дата публікації: | кві-2020 |
Видавництво: | Національний університет цивільного захисту України |
Бібліографічний опис: | Сектор редакційно-видавничої діяльності |
Короткий огляд (реферат): | Навально-виховний процес у вищому навчальному закладі (ВНЗ), суттєво відрізняється від шкільного орієнтацією на оволодіння методами самостійної навчальної і науково-дослідної роботи, переходом освіти в самоосвіту, а також самостійністю регуляції курсантами (студентами) своєї поведінки та наявністю системи ціннісних відносин, що вже склалися. Завданням сучасних ВНЗ є підготовка успішних профільних фахівців, професіоналів, знавців своєї справи. На шляху до цього існує безліч факторів, які впливають на здобуття та засвоєння знань курсантами (студентами), одним з найважливіших є забезпеченість ресурсами. Без підручника курсант (студент) навряд чи зможе добре підготуватись до заняття, без приладу навряд чи зробить лабораторну роботу. Тому, навіть попри хороший і справді професійний викладацький склад – наявність доцентів і професорів, технічне забезпечення не задовольняє вимог навчального процесу, що веде до неякісного засвоєння навчального матеріалу. Сучасний час ставить нові вимоги до викладача. Суспільству потрібен викладач-професіонал з високою науково-теоретичною, методичною, психолого-педагогічною, теоретичною і практичною підготовкою, здатний до безперервного навчання, творчості і постійного самовдосконалення. Тому, в сучасних умовах реформаційних змін в освітньому просторі всіх рівнів, важливого значення набуває підвищення ефективності методичної роботи, яка має ґрунтуватися на досягненнях психолого-педагогічної науки, перспективного педагогічного досвіду і спрямована на підвищення фахової майстерності педагогічних працівників, на розвиток творчого потенціалу кожного викладача. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12305 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра піротехнічної та спеціальної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття в НМЦ2020.docx | 21,57 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.