Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12415
Назва: Особливості викладання технічних та фізико-математичних дисциплін засобами дистанційного навчання в умовах карантину
Автори: Садковий, Володимир
Мєтєльов, Олександр
Тарасенко, Олександр
Горонескуль, Маріанна
Ключові слова: дистанційне навчання
навчальні вебресурси
засоби відеоконференцій
відеолекція
онлайн-заняття
Дата публікації: 2020
Видавництво: Новий колегіум
Бібліографічний опис: C.46-53
Серія/номер: ;№ 3
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальній проблемі впровадження дистанційного навчання в умовах карантину. Заходи щодо дотримання карантину в закладах освіти унеможливили традиційні форми навчання та безпосередній контакт викладачів зі здобувачам освіти в аудиторіях навчального закладу. Прийняття цього факту вказало на безальтернативність дистанційного навчання в умовах, що склалися, та змусило скептиків змінити свої погляди і переконання стосовно дистанційного навчання та долучитися до опанування його технологіями. Авторами був проведений ретельний аналіз нормативно-правових документів, які стали підставою впровадження дистанційного навчання в навчальних закладах України, зокрема в закладах вищої освіти; досліджено тенденції світової освіти та науки щодо впровадження дистанційного навчання та вивчено досвід інших країн щодо використання технологічних інновацій для надання освітніх послуг. Відтак огляд психолого-педагогічної літератури з питань організації дистанційного навчання дозволив виокремити такі його основні риси: інтерактивність; використання в навчальному процесі новітніх досягнень інформаційно-комунікаційних технологій; наявність у здобувачів вищої освіти і викладачів певного рівня інформаційної компетентності, зокрема володіння навичками користувача Інтернет-ресурсами, навичками ділового спілкування під час відеозв’язку і у групових відеоконференціях). Проведене опитування показало, що до переваг дистанційного навчання здобувачі вищої освіти відносять: відсутність жорстких часових рамок для оволодіння навчальним матеріалом; можливість самостійно організовувати свій час, присвячений навчанню; доступ до навчальних матеріалів і освітніх сервісів у будь-який час; використання сучасних засобів комунікації з викладачами; можливість отримати консультацію у зручний час, оперативно одержати відповідь на питання за допомогою чат-сервісів месенджерів або технологій відеозв’язку; відсутність витрат на транспорт і проживання тощо. У статті наведені приклади використання викладачами Національного університету цивільного захисту України таких вебресурсів як Zoom, Skype тощо для навчальних онлайн-лекцій, онлайн-практичних занять, 3D-віртуальних турів до виробничих підприємств під час карантину.
Опис: DOI: 10.30837 / nc.2020.3.46
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12415
ISSN: 1562-529X
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізико-математичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_Стаття_НУЦЗУ_Отосланный вариант.pdf633,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.