Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13264
Назва: ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА В СФЕРІ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
Інші назви: STATE POLICY IN THE FIELD OF HIGHER EDUCATION OF UKRAINE IN THE CONDITIONS OF DIGITALIZATION
Автори: Кравцов, О.В.
Кравцова, Т.В.
Лащенко, О.В.
Ключові слова: вища освіта
наука
реформування
європейський простір
цифровізація
Дата публікації: 2021
Видавництво: НУЦЗУ
Бібліографічний опис: ВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"
Серія/номер: 1(14)2021;
Короткий огляд (реферат): Стимулювання та координування розвитку вищої освіти є пріоритетним напрямком діяльності держави, а формування якісної системи надання освітніх послуг є однією із пріоритетних сфер державного управління. Реформування сфери вищої освіти України, потреба інтеграції з глобальним інформаційним відкритим освітнім простором вимагає забезпечення цифрової трансформації закладів вищої освіти та дослідження здобутків і перспектив. У статті розкрито сутність та етапи розвитку вищої освіти в Україні. Виокремлені основні тенденції та сучасні виклики освітньої політики на сучасному етапі. Узагальнено, що сучасними тенденціями розвитку вищої освіти України є навчання впродовж життя, мобільність і розвиток інтернаціоналізації, гнучкість навчальних програм, цифровізація, збільшення частки дистанційного навчання, креативне навчання, електронна наука тощо.74 Розкрито особливості цифровізації вищої освіти в умовах пандемії, проблеми та напрями удосконалення діяльності органів державного управління у даній сфері. У першу чергу потрібно забезпечити: цифровізацію внутрішніх процесів/сервісів ЗВО; створення системи цифрового маркетингу, яка б забезпечувала: організацію взаємодії університету з абітурієнтами та їхніми батьками, випускниками і роботодавцями; постійний моніторинг репутації університету та формування позитивного іміджу ЗВО; стимулювання створення нових цифрових спільнот та інновацій на всіх етапах освітнього циклу; створення системи цифрової взаємодії з абітурієнтами та студентами; проведення заходів, направлених на подолання цифрової нерівності. Реалізація потенціалу ЗВО за рахунок цифрової трансформації можлива лише за наявності дієвої державної політики, що розроблена, реалізується та удосконалюється згідно із умовами сьогодення та спрямована на посилення конкурентоспроможності та підвищення якості освіти.
Опис: Stimulating and coordinating the development of higher education is a priority of the state, and the formation of a quality system of educational services is one of the priority areas of public administration. Reforming the sphere of higher education in Ukraine, the need for integration with the global information open educational space requires ensuring the digital transformation of higher education institutions and the study of achievements and prospects. The article reveals the essence and stages of development of higher education in Ukraine. The main trends and current challenges of educational policy at the present stage are highlighted. It is generalized that the current trends in the development of higher education in Ukraine are lifelong learning, mobility and development of internationalization, flexibility of curricula, digitalization, increasing the share of distance learning, creative learning, e-science and more. Peculiarities of digitalization of higher education in the conditions of a pandemic, problems and directions of improvement of activity of public administration bodies in this sphere are revealed. First of all it is necessary to provide: digitalization of internal processes / services of Higher education institutions; creation of a digital marketing system that would provide: organization of interaction of the university with entrants and their parents, graduates and employers; constant monitoring of the university's reputation and formation of a positive image of the Free Economic Zone; stimulating the creation of new digital communities and innovations at all stages of the educational cycle; creating a system of digital interaction with entrants and students; taking measures to address digital inequality. Realization of the potential of higher education institutions through digital transformation is possible only if there is an effective state policy that is developed, implemented and improved in accordance with today's conditions and aimed at strengthening competitiveness and improving the quality of education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13264
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KravtsovKravtsovwLashenko.pdf663,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.