Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13501
Назва: | РОЗРОБКА МОДЕЛІ ТА АЛГОРИТМУ МОДЕЛЮВАННЯ РУХУ ЛЮДЕЙ З ВАНТАЖЕМ ПРИ ЕВАКУАЦІЇ З БУДІВЕЛЬ |
Інші назви: | РОЗРОБКА МОДЕЛІ ТА АЛГОРИТМУ МОДЕЛЮВАННЯ РУХУ ЛЮДЕЙ З ВАНТАЖЕМ ПРИ ЕВАКУАЦІЇ З БУДІВЕЛЬ |
Автори: | ПанкратО.О. В. Комяк В.М. Кязимов К.Т. Комяк В.В. Тарасенко О. А. Антошкин А. А Мищеряков Ю. В. |
Ключові слова: | гетерогенні потоки людей,індивідуально-поточний рух, оптимізація за групою змінних, нелінійне програмування. |
Дата публікації: | чер-2021 |
Видавництво: | Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. Kharkiv, |
Бібліографічний опис: | Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. Kharkiv, |
Серія/номер: | , 3/4. (111), 43–50, 2021.;43–50, 2021. |
Короткий огляд (реферат): | Евакуація – часто єдиний спосіб порятунку людини, що опинилася в небезпечній для життя ситуації. В теперешній час при евакуації використовуються програми моделювання руху людських потоків, які не завжди відображають реальні процеси їх переміщення. Тому актуальною проблемою є розробка моделей для моделювання руху людських потоків для різних видів НС, різних категорій руху людей та різних просторових форм їх представлення. Така проблема виникає при евакуації людей з будинків різного функціонального призначення. При евакуації часто люди рухаються з вантажем. При русі людей з вантажем, їх горизонтальна проекція має більш складну форму, ніж еліпс або коло, як розглянуто в роботах попередніх дослідників. Більш того на практиці часто виникає задача моделювання руху людей з урахуванням максимально-допустимих відстаней між ними. Отримано нові квазі-phi-функції для еліпса з прямокутником з урахуванням максимально-допустимих відстаней між ними. Запропонований математичний апарат дозволив формалізувати взаємодію об’єктів, що дало можливість побудувати обґрунтовані математичну модель, методи та алгоритми для моделювання руху людей з вантажем. Показана можливість моделювання руху людей з допоміжними засобами з урахуванням максимально-допустимих відстаей між ними. Здійснено комп’ютерне моделювання тестового приклада руху людей по чотирьох коридорам, в кожному з яких знаходиться по 28 чоловік із зливанням в один потік. При рівномірному розподілу трьох видів вантажу: "рюкзаків", "валіз" та"сумок на коліщатках"спостерігалось уповільнення руху близько на 4 %. Коли у половини евакуйованих є "сумки на коліщатках", які можуть віддалятися від людей на відстань витягнутої руки, спостерігалось уповільнення близько на 6 %. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13501 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра фізико-математичних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Комяк В.М. _принято_английский_исправлено.docx | 305,58 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.