Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13655
Назва: PROBLEMS OF THE FLIPPED CLASSROOM IN THE DISTANCE TEACHING OF UKRAINIAN LANGUAGE
Автори: Lytvynenko, Olha
Lysenko, Natalia
Tomarieva, Natalia
Ключові слова: flipped classroom
distant learning
Дата публікації: 2021
Видавництво: NuPH
Бібліографічний опис: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РЕАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У НЕМОВНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ» 15 квітня 2021 року
Короткий огляд (реферат): In modern conditions, when teaching in educational institutions is provided in a mixed form, with the elements of distance learning involved, it is especially important to use the latest methods of both teaching and testing of acquired knowledge and skills. Having the access to the MOODLE and ZOOM platform, as well as using Google classes, we consider such a learning model as "Flipped classroom" to be quite promising.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13655
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник тез 2021-страницы-1-3,7,41-44.pdfтези1,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.