Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13655
Назва: | PROBLEMS OF THE FLIPPED CLASSROOM IN THE DISTANCE TEACHING OF UKRAINIAN LANGUAGE |
Автори: | Lytvynenko, Olha Lysenko, Natalia Tomarieva, Natalia |
Ключові слова: | flipped classroom distant learning |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | NuPH |
Бібліографічний опис: | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РЕАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У НЕМОВНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ» 15 квітня 2021 року |
Короткий огляд (реферат): | In modern conditions, when teaching in educational institutions is provided in a mixed form, with the elements of distance learning involved, it is especially important to use the latest methods of both teaching and testing of acquired knowledge and skills. Having the access to the MOODLE and ZOOM platform, as well as using Google classes, we consider such a learning model as "Flipped classroom" to be quite promising. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13655 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра мовної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
збірник тез 2021-страницы-1-3,7,41-44.pdf | тези | 1,68 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.