Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15882
Назва: Використання показників розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах гуртка
Автори: Трегубов, Д.Г.
Трегубова, І.М.
Ключові слова: розвиток
творчі здібності
діти
дошкільний вік
показники
мислення
Дата публікації: 2022
Видавництво: ХАНО
Бібліографічний опис: Трегубова І.М., Трегубов Д.Г. Використання показників розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах гуртка // Джерело педагогічних інновацій. 2022. № 1(37). С. 115-122.
Короткий огляд (реферат): У даній роботі проведено систематизацію відомих показників розвитку творчих здібностей та виділено три напрямки для розвитку та контролю розвитку цих здібностей за парами інтровертно та екстравертно спрямованих показників: динамічність мислення (гнучкість та швидкість мислення), творче мислення (оригінальність та сміливість мислення), обґрунтованість мислення (точність мислення та допитливість). З іншого боку інтровертні показники дозволяють слідкувати за розвитком звичайного інтелекту, а екстравертні – за розвитком креативності. Розроблена система врахування систематизованих показників творчих здібностей дозволяє більш ефективно добирати індивідуальні завдання для врівноваженого розвитку здібностей дитини, що можна більш повно реалізувати в умовах гурткового навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15882
Розташовується у зібраннях:Кафедра спеціальної хімії та хімічної технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Трегубова_статтяДжерелоЧерн.pdfПоказники творчих здібностей150,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Джерело-позаш№1.2022-Трегубова.pdf448,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.