Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15882
Title: Використання показників розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах гуртка
Authors: Трегубов, Д.Г.
Трегубова, І.М.
Keywords: розвиток
творчі здібності
діти
дошкільний вік
показники
мислення
Issue Date: 2022
Publisher: ХАНО
Citation: Трегубова І.М., Трегубов Д.Г. Використання показників розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах гуртка // Джерело педагогічних інновацій. 2022. № 1(37). С. 115-122.
Abstract: У даній роботі проведено систематизацію відомих показників розвитку творчих здібностей та виділено три напрямки для розвитку та контролю розвитку цих здібностей за парами інтровертно та екстравертно спрямованих показників: динамічність мислення (гнучкість та швидкість мислення), творче мислення (оригінальність та сміливість мислення), обґрунтованість мислення (точність мислення та допитливість). З іншого боку інтровертні показники дозволяють слідкувати за розвитком звичайного інтелекту, а екстравертні – за розвитком креативності. Розроблена система врахування систематизованих показників творчих здібностей дозволяє більш ефективно добирати індивідуальні завдання для врівноваженого розвитку здібностей дитини, що можна більш повно реалізувати в умовах гурткового навчання.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15882
Appears in Collections:Кафедра спеціальної хімії та хімічної технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Трегубова_статтяДжерелоЧерн.pdfПоказники творчих здібностей150,75 kBAdobe PDFView/Open
Джерело-позаш№1.2022-Трегубова.pdf448,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.