Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15882
Title: | Використання показників розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах гуртка |
Authors: | Трегубов, Д.Г. Трегубова, І.М. |
Keywords: | розвиток творчі здібності діти дошкільний вік показники мислення |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | ХАНО |
Citation: | Трегубова І.М., Трегубов Д.Г. Використання показників розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах гуртка // Джерело педагогічних інновацій. 2022. № 1(37). С. 115-122. |
Abstract: | У даній роботі проведено систематизацію відомих показників розвитку творчих здібностей та виділено три напрямки для розвитку та контролю розвитку цих здібностей за парами інтровертно та екстравертно спрямованих показників: динамічність мислення (гнучкість та швидкість мислення), творче мислення (оригінальність та сміливість мислення), обґрунтованість мислення (точність мислення та допитливість). З іншого боку інтровертні показники дозволяють слідкувати за розвитком звичайного інтелекту, а екстравертні – за розвитком креативності. Розроблена система врахування систематизованих показників творчих здібностей дозволяє більш ефективно добирати індивідуальні завдання для врівноваженого розвитку здібностей дитини, що можна більш повно реалізувати в умовах гурткового навчання. |
URI: | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15882 |
Appears in Collections: | Кафедра спеціальної хімії та хімічної технології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Трегубова_статтяДжерелоЧерн.pdf | Показники творчих здібностей | 150,75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Джерело-позаш№1.2022-Трегубова.pdf | 448,49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.