Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15882
Назва: | Використання показників розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах гуртка |
Автори: | Трегубов, Д.Г. Трегубова, І.М. |
Ключові слова: | розвиток творчі здібності діти дошкільний вік показники мислення |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | ХАНО |
Бібліографічний опис: | Трегубова І.М., Трегубов Д.Г. Використання показників розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах гуртка // Джерело педагогічних інновацій. 2022. № 1(37). С. 115-122. |
Короткий огляд (реферат): | У даній роботі проведено систематизацію відомих показників розвитку творчих здібностей та виділено три напрямки для розвитку та контролю розвитку цих здібностей за парами інтровертно та екстравертно спрямованих показників: динамічність мислення (гнучкість та швидкість мислення), творче мислення (оригінальність та сміливість мислення), обґрунтованість мислення (точність мислення та допитливість). З іншого боку інтровертні показники дозволяють слідкувати за розвитком звичайного інтелекту, а екстравертні – за розвитком креативності. Розроблена система врахування систематизованих показників творчих здібностей дозволяє більш ефективно добирати індивідуальні завдання для врівноваженого розвитку здібностей дитини, що можна більш повно реалізувати в умовах гурткового навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15882 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра спеціальної хімії та хімічної технології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Трегубова_статтяДжерелоЧерн.pdf | Показники творчих здібностей | 150,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Джерело-позаш№1.2022-Трегубова.pdf | 448,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.