Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16954
Назва: Diagnostics of professional identity indicators of students-psychologists
Інші назви: іагностика показників професійної ідентичності студентів-психологів
Автори: Ільїна, Юлія
Остополець, Ірина
Ситнік, Світлана
Ключові слова: ідентичність
професійна ідентичність
Дата публікації: гру-2022
Видавництво: The Academy of Applied Sciences – Academy of Management and Administration in Opole, 2022
Бібліографічний опис: Ensuring Standards of Quality of Life in a Turbulent World. Monograph.
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to an actual problem – an empirical study of indicators of the professional identity of psychology students. This paper raises the question of such a psychological phenomenon as a student’s professional identity and a specialist’s professional identity. It is proved that the student's professional identity deserves separate consideration, as it has its own independent psychological features, which were identified by the author on the basis of theoretical and empirical research of students-psychology from the first to the fourth year. An attempt has been made to separate students based on the characteristics of professional identity by type and describes these types.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16954
ISBN: 978-83-66567-48-1
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ANS_monografia_2022.pdf9,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.