Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18040
Title: Технології дистанційного навчання в контексті діджиталізації освітнього процесу: вибір інструментів, контроль якості.
Authors: Гонтаренко, Людмила Олександрівна
Демченко, О.М.
Хміль, Н.А.
Keywords: Освіта, контроль якості, сприяння діджиталізації,
оцінювання, якість освіти
Issue Date: 2-Jun-2023
Publisher: Академічні візії. 2023. Серія освіта/педагогіка. Випуск 20/2023. 02.06.23.
Citation: Академічні візії. 2023. Серія освіта/педагогіка. Випуск 20/2023. 02.06.23.
Series/Report no.: освіта/педагогіка.;
Abstract: Виклики глобалізації, криза світової пандемії та війна в Україні збіглися в часі з оновленням і прийняттям нових керівних принципів у розвитку освіти, які також висувають нові вимоги до оцінювання якості освіти. Масовий перехід освіти на дистанційний формат, разом зі стрімким розвитком новітніх технологій та їх активним впровадженням в освітні процеси призвели до нагальної потреби у створенні та впровадженні цифрових інструментів оцінювання якості онлайн‐навчання, до вибору інструментів для дистанційного навчання та контролю якості. Наразі оцінювання якості онлайн ‐навчання є актуальним завданням на всіх рівнях освіти. Діджиталізація та перехід на дистанційне навчання торкнулися усього світу, розробки в цій галузі відбуваються в різних країнах, у тому числі й в Україні. Результати роботи розкривають розробки нових інструментів цифрового тестування, механізми спостереження, запропоновано три моделі освітнього процесу в умовах діджиталізації та шляхи його оптимізації.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18040
ISSN: 2786-586X
Appears in Collections:Без названия

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
технолол дист навч стаття.docx61,85 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.