Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18826
Назва: Процес адаптації курсантів перших курсів до умов навчання в закладах освіти цивільного захисту
Автори: Вавренюк, Сергій Анатолійович
Ключові слова: заклади освіти цивільного захисту
процес адаптації
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний університет цивільного захисту України
Бібліографічний опис: Бюлетень Національного університету цивільного захисту України. Присвячений 95-річчю заснування закладу. – Х.: НУЦЗУ, 2023. – С.12-18.
Короткий огляд (реферат): Поняття входження курсантів закладів освіти цивільного захисту до освітнього простору навчального процесу пов’язано з цілим рядом проблем, а саме: новим соціальним середовищем, специфікою навчально-виховного процесу, індивідуальними типологічними й особистими властивостями здобувачів. Професійна діяльність курсантів пов’язана з високим рівнем психічного, нервово-емоційного та фізичного напруження, що в свою чергу може приводити до зриву адаптивних механізмів. Тому саме в цій ситуації педагогічне супроводження може стати позитивним інструментом, що стимулює особистість до подолання вищевказаних проблем. Задачею педагогічного супроводження навчально-виховного процесу у закладі освіти цивільного захисту є створення умов для успішного входження курсантів в освітній простір закладу освіти, тобто адаптація до навчально-професійної діяльності, розкриття внутрішнього потенціалу, сприяння його професійного та особистісного становлення
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18826
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БЮЛЛЕТЕНЬ НУЦЗУ_Вавренюк С.А..pdf9,98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.