Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18826
Назва: | Процес адаптації курсантів перших курсів до умов навчання в закладах освіти цивільного захисту |
Автори: | Вавренюк, Сергій Анатолійович |
Ключові слова: | заклади освіти цивільного захисту процес адаптації |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Національний університет цивільного захисту України |
Бібліографічний опис: | Бюлетень Національного університету цивільного захисту України. Присвячений 95-річчю заснування закладу. – Х.: НУЦЗУ, 2023. – С.12-18. |
Короткий огляд (реферат): | Поняття входження курсантів закладів освіти цивільного захисту до освітнього простору навчального процесу пов’язано з цілим рядом проблем, а саме: новим соціальним середовищем, специфікою навчально-виховного процесу, індивідуальними типологічними й особистими властивостями здобувачів. Професійна діяльність курсантів пов’язана з високим рівнем психічного, нервово-емоційного та фізичного напруження, що в свою чергу може приводити до зриву адаптивних механізмів. Тому саме в цій ситуації педагогічне супроводження може стати позитивним інструментом, що стимулює особистість до подолання вищевказаних проблем. Задачею педагогічного супроводження навчально-виховного процесу у закладі освіти цивільного захисту є створення умов для успішного входження курсантів в освітній простір закладу освіти, тобто адаптація до навчально-професійної діяльності, розкриття внутрішнього потенціалу, сприяння його професійного та особистісного становлення |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18826 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
БЮЛЛЕТЕНЬ НУЦЗУ_Вавренюк С.А..pdf | 9,98 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.