Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2502
Назва: Складові дослідницько-інноваційної підготовки магістрів ВНЗ
Автори: Важинський Сергій Едуардович
Ключові слова: професійно педагогічна підготовка, практична педагогічна пілготовка
оцінювання навчальних досягнень студентів у період практики
Дата публікації: 2015
Видавництво: м.Суми, СумДПУ им. А.С.Макаренка
Бібліографічний опис: Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
Серія/номер: 10 (54),;2015 С.270-273
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено концепцію побудови системи завдань педагогічних практик у контексті майбутнньої професійної діяльності, змісту навчальних педагогічних дисциплін, попередніх та наступних видів педагогічної практики, професійного становлення майбутнього компетентного вчителя. Обгрунтовано змістовні лінії навчальної (пропедевтичної) та виробничих педагогічних практик, їх розвиток на різних етапах університетського навчання. Висвітлено динаміку змін у технологіях підготовки, організації практики та оцінювання навчальних досягнень студентів за результатами практики
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2502
ISSN: 2312-5993
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної профілактики в населених пунктах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогічні наукі 10 2015.jpegПедагогічні наукі 10 2015.jpeg710,86 kBJPEGПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.