Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/25864
Назва: | Штучний інтелект як інструмент підвищення ефективності навчання англійської мови у ЗВО |
Інші назви: | ARTIFICIAL INTELLIGENCE AS A TOOL FOR ENHANCING ENGLISH LANGUAGE TEACHING IN HIGHER EDUCATION. |
Автори: | Ненько, Юлія Петрівна |
Ключові слова: | education artificial intelligence English language teaching educational process teaching methods technologies освіта штучний інтелект навчальний процес технології |
Дата публікації: | вер-2025 |
Видавництво: | Theoretical and didactic philology |
Бібліографічний опис: | https://doi.org/10.31470/2309-1517-2025-40-35-49 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається необхідність трансформації освітнього процесу у вищій школі в контексті розвитку цифрових технологій та актуальних вимог ринку праці. Зокрема, акцентовано увагу на ролі штучного інтелекту (ШІ) у підвищенні ефективності викладання та вивчення англійської мови. Зазначено, що традиційні методики потребують модернізації, а впровадження ШІ сприяє формуванню персоналізованих освітніх маршрутів, покращенню мовних навичок, подоланню бар’єрів у комунікації та розвитку навчальної мотивації. У роботі узагальнено результати наукових досліджень вітчизняних та зарубіжних учених, які висвітлюють переваги використання ШІ у сфері освіти, серед яких – забезпечення миттєвого зворотного зв’язку, активне залучення студентів до навчального процесу, можливість практикувати мовні навички в інтерактивному форматі, застосування мовних ботів, інтеграція машинного перекладу та створення безпечного навчального середовища, вільного від страху перед помилками. Особлива увага приділена ролі інструментів ШІ, таких як Google Docs, Google Assistant, Google Maps та Lingvist, у контексті формування комунікативної компетентності. Доведено, що ці інструменти сприяють реалізації практико-орієнтованого підходу до навчання, розвитку креативного потенціалу студентів, адаптації до змін, викликаних збройною агресією, нерівним доступом до освіти, технічними складнощами. Обґрунтовано, що інтеграція ШІ в освітній процес із вивчення англійської мови не лише сприяє підвищенню навчальних досягнень здобувачів, але й забезпечує розвиток м’яких навичок, необхідних для конкурентоспроможності на сучасному ринку праці. Автори наголошують на важливості подальших досліджень щодо оптимальних форм і методів застосування технологій ШІ в умовах українського освітнього простору |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/25864 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра мовної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
393-Article Text-589-1-10-20251002.pdf | 1,06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.