Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/25898
Назва: | Педагогічні умови застосування технології проектного навчання у підготовці майбутніх фахівців з пожежної безпеки |
Автори: | Кришталь, Аліна Олександрівна |
Ключові слова: | підготовка майбутніх фахівців з пожежної безпеки, технологія проєктного навчання |
Дата публікації: | тра-2014 |
Бібліографічний опис: | Національна академія педагогічних наук України Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих |
Короткий огляд (реферат): | Соціально-економічні, політичні та культурні зміни, що відбуваються в Україні протягом останніх років, спричинили процеси реформування практично усіх галузей, зокрема – галузі вищої професійної освіти. Згідно з «Проектом Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012–2020 роки» одними з провідних напрямів реформування є модернізація змісту та підвищення якості освіти на інноваційній основі. Закон України «Про вищу освіту», «Національна доктрина розвитку освіти України в ХХІ столітті», галузеві стандарти вищої освіти також орієнтовані на удосконалення системи вищої професійної освіти з метою підготовки висококваліфікованих фахівців, здатних усвідомлювати потреби і вимоги сучасності та знаходити ефективні шляхи вирішення професійних завдань. Безсумнівно, потреба у підвищенні якості професійної підготовки майбутніх фахівців з пожежної безпеки зумовлена необхідністю якомога кращого забезпечення боротьби з надзвичайними ситуаціями природного і техногенного походження. Вчасне виявлення проблеми з пожежної безпеки, чітке визначення і формулювання завдань та окреслення адекватних шляхів їх вирішення є передумовою ефективного здійснення службових обов’язків щодо запобігання надзвичайних ситуацій (пожежно-профілактична діяльність), оперативної ліквідації у разі їх виникнення (пожежно-рятувальна діяльність), а також забезпечення управління в органах і підрозділах служби (управлінська діяльність). Реалізація зазначеного потребує володіння проектно-технологічними уміннями і навичками. Формування проектно-технологічних умінь і навичок у майбутніх фахівців з пожежної безпеки у професійній підготовці потребує створення системи заходів для організації навчально-пізнавальної діяльності означених фахівців у профільних вищих навчальних закладах цивільної безпеки. |
Опис: | Кришталь А.О. Педагогічні умови застосування технології проектного навчання у підготовці майбутніх фахівців з пожежної безпеки: дис. ... канд.пед.н.: 13.00.04. Київ, 2024. 287 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/25898 |
Розташовується у зібраннях: |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
KryshtalAO_thesis.pdf | Кришталь А.О. Педагогічні умови застосування технології проектного навчання у підготовці майбутніх фахівців з пожежної безпеки: дис. ... канд.пед.н.: 13.00.04. Київ, 2024. 287 с. | 2,43 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.