Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3987
Title: | Підвищення ефективності формування компетенції “вміння вчитися” у позашкільному навчальному процесі |
Authors: | Трегубов, Д.Г. Трегубова, І.М. |
Keywords: | навчальний процес позашкільний заклад вміння вчитися компетенції формування інклюзивної освіта адаптованість педагогічні методики |
Issue Date: | Feb-2014 |
Publisher: | НУА |
Citation: | Трегубов Д.Г., Трегубова І.М. Підвищення ефективності формування компетенції “вміння вчитися” у позашкільному навчальному процесі // Приоритеты развития современного образования: теория, методология, практика. Материалы международной научно-практической конференции. Февраль 2014. |
Abstract: | Показано, що позашкільна освіта має адаптивний характер і побудована на формуванні ключової компетенції “вмінні вчитися”, що сприяє соціалізації дитини у різних сферах діяльності суспільства, вона поступово здійснює становлення властивостей і якостей, які є складовими творчої особистості. Така освітня діяльність сприяє розвитку в людини прагнення до самореалізації, формує почуття соціальної відповідальності, навичок критичного мислення, повагу до загальнолюдських матеріальних і духовних цінностей, уміння поважати особистість, здатність адекватно сприймати і творчо збагачувати навколишній світ, що є показниками високої соціальної адаптованості. Водночас позашкільне виховання найповнішим чином використовує можливості інклюзивної освіти, що дозволяє ефективно виховувати здібності дітей з різним початковим рівнем розвитку. |
URI: | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3987 |
Appears in Collections: | Кафедра спеціальної хімії та хімічної технології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Трегубова 14 на ПДФ.pdf | Вміння вчитися | 291,93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Трегубова 14 на ПДФ.pdf | Компетенція "вміння вчитися" | 592,76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.