Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/5927
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІзотов О.В., Хмиров І.М.-
dc.date.accessioned2017-12-28T12:18:03Z-
dc.date.available2017-12-28T12:18:03Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМатеріали міжнародної науково-практичної конференції молодих учених «Проблеми та перспективи забезпечення цивільного захисту» Харків: НУЦЗУ, 2017. – С. 292ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/5927-
dc.descriptionОсновним інструментом професійного відбору є психологічні та психофізіологічні тести, що мають такі характеристики, як надійність, валідність, диференційованість, практичність. Під надійністю розуміється відтворюваність результатів при повторному тестуванні тих самих обстежуваних. Валідність тесту показує наскільки за результатами тестування можна судити про прогнозований аспект діяльності у майбутньому. Як відомо, валідність характеризується коефіцієнтом кореляції між показниками тестів (прогностичною оцінкою) і реальною оцінкою успішності діяльності або навчання (зовнішніми критеріями). Розрізняють валідність концептуальну та критеріальну. Найчастіше у літературі термін "валідність" ототожнюють із поняттями "прогностичність" та "інформативність". Диференційованість тесту припускає спрямованість на оцінку тієї або іншої психофізіологічної властивості або якості особистості.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНаціональний університет цивільного захисту Україниru_RU
dc.titleСУТНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ПСИХОЛОГІЧНОГО ВІДБОРУru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра наглядово-профілактичної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матеріали МНПК_ЗВД_2017.pdf10 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.