Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/5927
Назва: | СУТНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ПСИХОЛОГІЧНОГО ВІДБОРУ |
Автори: | Ізотов О.В., Хмиров І.М. |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Національний університет цивільного захисту України |
Бібліографічний опис: | Матеріали міжнародної науково-практичної конференції молодих учених «Проблеми та перспективи забезпечення цивільного захисту» Харків: НУЦЗУ, 2017. – С. 292 |
Опис: | Основним інструментом професійного відбору є психологічні та психофізіологічні тести, що мають такі характеристики, як надійність, валідність, диференційованість, практичність. Під надійністю розуміється відтворюваність результатів при повторному тестуванні тих самих обстежуваних. Валідність тесту показує наскільки за результатами тестування можна судити про прогнозований аспект діяльності у майбутньому. Як відомо, валідність характеризується коефіцієнтом кореляції між показниками тестів (прогностичною оцінкою) і реальною оцінкою успішності діяльності або навчання (зовнішніми критеріями). Розрізняють валідність концептуальну та критеріальну. Найчастіше у літературі термін "валідність" ототожнюють із поняттями "прогностичність" та "інформативність". Диференційованість тесту припускає спрямованість на оцінку тієї або іншої психофізіологічної властивості або якості особистості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/5927 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра наглядово-профілактичної діяльності |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Матеріали МНПК_ЗВД_2017.pdf | 10 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.