Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 41.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016МОДЕЛЬ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ВИДІВ РЕКЛАМИШведун, Вікторія Олександрівна
2016Розробка механізму впровадження концепції державного регулювання в сфері рекламної діяльностіШведун, Вікторія Олександрівна
2016Методы и формы государственного контроля рекламной деятельностиШведун, Вікторія Олександрівна
2016Розвиток державного регулювання інноваційної реклами в УкраїніШведун, Вікторія Олександрівна
2016Формування механізму оцінки ефективності та вдосконалення державного регулювання інноваційної реклами на основі підходів “Шість сигм” та “Збалансована система показників”Шведун, Вікторія Олександрівна
2016Інституційний механізм державного регулювання в сфері рекламної діяльностіШведун, Вікторія Олександрівна
2016Методичне забезпечення державного контролю рекламної діяльностіШведун, Вікторія Олександрівна
2017ASPECTS OF DEVELOPMENT AND IMPLEMENTATION OF FINANCIAL STRATEGY OF HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONДомбровська, Світлана Миколаївна; Шведун, Вікторія Олександрівна; Ромін, Андрій В'ячеславович
2017MODERN ACTUAL PROBLEMS AND PROSPECTS OF FINANCING OF DISTANCE LEARNING OF PERSONNEL OF UKRAINIAN COMPANIES ON THE BASIS OF HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONSДомбровська, Світлана Миколаївна; Шведун, Вікторія Олександрівна; Хмиров, Ігор Михайлович
2017РОЛЬ МЕЖДУНАРОДНЫХ ТОРГОВЫХ ОТНОШЕНИЙ В РЕАЛИЗАЦИИ ОБЪЕДИНЕННОЙ ВНЕШНЕЙ ПОЛИТИКИ И ПОЛИТИКИ БЕЗОПАСНОСТИ ЕСШведун, Вікторія Олександрівна