Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-19 зі 19.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Розробка механізму впровадження концепції державного регулювання в сфері рекламної діяльностіШведун, Вікторія Олександрівна
2016Методы и формы государственного контроля рекламной деятельностиШведун, Вікторія Олександрівна
2016Розвиток державного регулювання інноваційної реклами в УкраїніШведун, Вікторія Олександрівна
2016Формування механізму оцінки ефективності та вдосконалення державного регулювання інноваційної реклами на основі підходів “Шість сигм” та “Збалансована система показників”Шведун, Вікторія Олександрівна
2016Інституційний механізм державного регулювання в сфері рекламної діяльностіШведун, Вікторія Олександрівна
2016Методичне забезпечення державного контролю рекламної діяльностіШведун, Вікторія Олександрівна
2016ФОРМУВАННЯ ДЕРЖАВНИХ МЕХАНІЗМІВ ПОПЕРЕДНЬОГО ІНФОРМУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ ЩОДО НАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ ЗА ДОПОМОГОЮ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИШведун, Вікторія Олександрівна
2016НЕОБХОДИМОСТЬ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ СОВРЕМЕННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ ДЛЯ ПОДГОТОВКИ СПЕЦИАЛИСТОВ ПО ГОСУДАРСТВЕННОМУ УПРАВЛЕНИЮШведун, Вікторія Олександрівна
2016ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇЇ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ В СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПЕРЕХІДНИХ УМОВАХШведун, Вікторія Олександрівна

Перегляд

Has File(s)