Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/8104
Назва: СУЧАСНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ЯКОСТІ СИСТЕМИ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Автори: Вавренюк, Сергій Анатолійович
Ключові слова: вища освіта
якість вищої освіти
система якості
оцінка якості освіти
Дата публікації: лис-2018
Видавництво: Дніпро-Гельсінкі, 2018. – 484 с.
Бібліографічний опис: II міжнародна конференція «Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід: матеріали»: Матеріали
Короткий огляд (реферат): Якщо розглядати такі поняття, як «якість вищої освіти» та «моніторинг якості освіти», слід зазначити, що вони не знайшли свого кінцевого визначення у педагогічній теорії та практиці. Про це свідчать результати теоретичного аналізу науково-педагогічних, методичних, публіцистичних та інформаційних джерел інформації, де серед практиків та теоретиків не спостерігається однієї єдиної думки відносно тлумачення «моніторинг якості освіти». Щоб розкрити сутність визначення «моніторинг якості освіти», на наш погляд, потрібно визначити поняття «якість освіти» в контексті вищої освіти. Даний момент дозволить встановити взаємозв’язок вищезгаданих понять, а також розробити раціональну та всебічну систему показників та критеріїв, для того, щоб можна було визначати якість вищої освіти, як об’єкт оцінки, оскільки вона буде відображати всі її аспекти та складові.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/8104
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вавренюк-Хельсинки-2018.pdf1,29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.