Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 51-60 зі 148.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016МЕТОД МОДЕЛЮВАННЯ В ОЦІНЮВАННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ РЕКЛАМИШведун, Вікторія Олександрівна
2016ОБОСНОВАНИЕ КЛЮЧЕВЫХ ОСНОВ КОНЦЕПЦИИ ГОСУДАРСТВЕННОГО РЕГУЛИРОВАНИЯ В СФЕРЕ РЕКЛАМНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ В ПЕРЕХОДНЫХ УСЛОВИЯХШведун, Вікторія Олександрівна
2016Специфіка використання індикативного планування в механізмі практичного впровадження концепції державного регулювання в сфері рекламної діяльностіШведун, Вікторія Олександрівна
2016МОДЕЛЬ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ВИДІВ РЕКЛАМИШведун, Вікторія Олександрівна
2016Розробка механізму впровадження концепції державного регулювання в сфері рекламної діяльностіШведун, Вікторія Олександрівна
2016Методы и формы государственного контроля рекламной деятельностиШведун, Вікторія Олександрівна
2016Розвиток державного регулювання інноваційної реклами в УкраїніШведун, Вікторія Олександрівна
2016Формування механізму оцінки ефективності та вдосконалення державного регулювання інноваційної реклами на основі підходів “Шість сигм” та “Збалансована система показників”Шведун, Вікторія Олександрівна
2016Інституційний механізм державного регулювання в сфері рекламної діяльностіШведун, Вікторія Олександрівна
2016Методичне забезпечення державного контролю рекламної діяльностіШведун, Вікторія Олександрівна